Na een stevig ontbijt klommen we via de opgedroogde waterval richting het everzwijnenbos. Daar kwamen we oog in oog te staan met enkele wilde dieren waardoor we op de vlucht moesten slaan. Gelukkig konden we via een deathride ontsnappen aan het gevaar. Na de middag was het onze beurt om onze oriëntatietalenten te tonen. Gewapend met een kaart en gezond verstand trokken we rond in de omgeving van Durbuy. Op het einde stond de teller op 42 leerlingen, allemaal veilig en wel terug. Deze avond hielden we het rustig met een avondwandeling of een spelletje. De tol van twee drukke dagen is al duidelijk voelbaar...
Enkele sfeerbeelden
Interview van de dag
Heb je iets gedaan waar je trots op bent?
- Ik heb mijn vriend Felix gered bij Weerwolven. (Ernest)
- Nadat we verdwaald waren tijden de crosscountry, vonden we toch de weg terug. (César)
- Ik ben van de deathride gegaan terwijl ik niet echt durfde. (Ellinor, Sana)
- Ik ben niet verdwaald geraakt tijdens de crosscountry. (Yasmine)
Wat vond je van het eten vandaag?
- Blijkbaar is soep echt lekker. Dat wist ik niet. (Antoine)
- De spaghetti was echt super lekker! (Maher)
- Het eten was lekker, maar niet zo lekker als thuis. (Maxime)
Was er iets dat je vandaag moeilijk vond?
- Werken met een kompas vond ik wel moeilijk. (Fabianne, Remie & Céleste)
Wat is je favoriete herinnering van vandaag?
- Weglopen van de wilde everzwijnen ga ik nooit vergeten. (Megan)
- Ik vond het grappig dat iedereen wegliep van de everzwijnen. (Stella)
- Onze leukste herinnering was de Deathride. Eerste durfden we niet, maar daarna wel. (Armaniya, Thery-Yvanna & Inaya)
Heb je vandaag iets geleerd over een van je vrienden?
- Vanaf nu doe ik nooit nog mijn vriendinnen na als ze gevaarlijke dingen doen zoals tabasco proeven! (Mien)










