Vandaag brachten de leerlingen hun fiets mee naar school, want de leerlingen gingen hun fietsbehendigheid verder oefenen. Al van in de kleuterklasjes wordt er regelmatig gefietst en daar plukken we duidelijk de vruchten van. Na wat gesleutel door de ad interim fietsherstellers (dank je wel juf Evelyne en meester Tuur) konden de leerlingen het parcours verkennen. In het 3de leerjaar fietsen de leerlingen op het schooldomein en oefenen ze de volgende vaardigheden: op tijd remmen, evenwicht houden, obstakels vermijden, over de schouder kijken,... . In het 5de en 6de leerjaar volgt er dan een fietsproef op de openbare weg. Dus deze bijzondere sportles was zeker een goede voorbereiding op later.